dinsdag 25 september 2012

1993 VW Passat Combi diesel

In 1993 ontdek ik voor het eerst de voordelen van diesel met de aanschaf van een VW Passat Combi diesel.  Omdat deze auto erg zuinig rijdt op diesel, haal ik met gemak 1000 km op een tank. Ongehoord.
Hier ben ik met Con op de Internationale Ballon Fiesta in Luxembourg.  In alle vroegte mogen we mee met een Duitse ballon. Mijn sleutels geef ik af aan een jongeman die de auto naar het eindpunt rijdt. Dat kon gewoon in die tijd.





Tsja, en verder moet er gewoon hard gewerkt worden. Mijn nette pak trek ik meestal pas aan als ik vlakbij het adres ben waar ik die dag moet zijn. Sommigen vinden dat vreemd, maar als je regelmatig wat eet en drinkt tijdens het rijden dan weet je dat het hard nodig is.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten